Plugg & roligare saker...

Idag var tanken att hela dagen skulle ägnas åt plugg, åkte ut till Catta efter att jag fått i mig lite frukost. Lite senare kom även Elin & Polly och vi var flitiga fram till lunch! Sedan kom den alltid lika underbara solen fram och då mår i alla fall jag dåligt om jag måste sitta inne! Så vi tog oss en härlig promenad i snö & sol! Sedan åkte Elin & Polly hemåt samt medelade strax efter att vi klarat sista tentan på förra kursen! GÖTT!! Jag och Catta skulle gå in och plugga igen var tanken, men vädret bara tillät inte sådan tråkig inomhus aktivitet! Istället tog vi bilen och en liten utflykt till Heagård fick det bli istället! Sedan svängde vi förbi Maxi Flygstaden och köpte med oss massa fikabröd och kaffe för att bjuda Jesper & Pamela på i Jespers studio. Ruggigt gott var det och riktigt kul att se Jespers fina studio! Efteråt åkte jag med Catta till Träningskompaniet en snabbis för att kolla läget där, funderar nämligen på att kanske byta tränings-place... Fick lite Livskraft-känslaTK vilket är positivt, mammas ställe kommer alltid vara det bästa! ;-) Väl färdig där styrde jag vidare till gymet för att köra ett ben pass. Ganska så nöjd med dagen sitter jag nu i soffan och ska fortsätta plugga samt smälta maten som blev rotmos & ugnsfalukorv!

Imorn har vi labb i skolan och efteråt blir det ett träningspass innan det är dags för den heliga fredagkvällen! :-)
Ha de gött allihopa!!

Polly, Elin & Catta i vinterlandet!     På väg ner till havet...


Härligt!                                       coolt va!?! :-)


Här sitter jag nu... Vilar benen & ska
börja aktivera knoppen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?