Idag kommer bli en grym dag!

Nu sitter jag framför Tv:n & får i mig sista frullen, sedan ska jag fixa lite matlåda, packa träningskläder och ridkläder för att sedan bege mej in till stadsbibblan för tentaplugg! Blir plugg fram till 16 för sedan har Catta bjudit med mej till TK för en Core-klass :-) Efter det ska jag åka ut till P och rida ett pass! Så idag blir det effektivitet på hög nivå :-) Nu är det eviga repriser på Kalla på SVT, vilket är helt underbart - jag får gåshud varenda gång!! Nej nu är det dags att skynda, vi får se om jag faller för semlan idag med när det är fettisdag, har ju faktiskt inte ätit en enda semla i år eller om jag håller mej till den fruktsallad jag hackat iordning ;-)

Ha en härlig dag allihopa!
P & K


Semla vs frukt, egentligen så är ju faktiskt frukten bra mycket härligare! Vi får se vad

karaktären kan ta när det börjar närma sig eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Tess

Frukten ser mycket godare ut gumman! Och vad jag har fårr erfara så är din fruktsallad något utöver det vanliga! Saknar dej så himla mycket!!! Kyssss

2010-02-16 / 18:15:19     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?