Done!

Nu var det äntligen över, tänk att så himla många timmars slit kan avklaras så snabbt - känns bra sjukt! Men så himla skönt att tentan äntligen är gjord & att jag i någon vecka kan ägna mig åt lite roligare saker! :-) När vi satt och diskuterade tetnan efteråt (vilket jag avskyr egentligen) så insåg vi att vi var många som svarat olika på en av frågorna, det oroar mej lite men förhoppningsvis så har jag klarat mej igenom tentan ändå! Nu är ju det trista att vi får vänta tre veckor innan vi får reda på resultatet, men men inte mycket att göra! Snön vräker fortfarande ner och jag ska hoppa i stallkläder + thermobrallor och åka ut till P, där ska jag bara ägna mej åt att skingra tankarna och njuta av att vara ute i stallet! Har inte vart hos P på två dagar så nu längtar jag!! Ikväll vankas det lite tenta-/inflyttningsfest hos Anders & Matthias! Funderar även seriöst på att joina face book - gruppen "1 mars häller alla varmvatten på snön , ok?"

ÄNTLIGEN FREDAG!! HA DE GÖTT MINA VÄNNER!!
P & K



Panther & jag
Kommentarer
Postat av: Bella

Va skönt att det är över gumman! Det gick säkert jättebra som vanligt ska du se!

Jag måste säga att jag tycker lite synd om er ang snön också hihi, men lite skadeglad är jag allt ;)

Puss!

2010-02-19 / 15:05:18     URL: http://isabellatormena.blogg.se/
Postat av: Bella

Va skönt att det är över gumman! Det gick säkert jättebra som vanligt ska du se!

Jag måste säga att jag tycker lite synd om er ang snön också hihi, men lite skadeglad är jag allt ;)

Puss!

2010-02-19 / 15:05:55     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?