Scones-kväll

Efter jobbet fick jag sällskap av Catta i regnet, vi tog oss hem för att grädda scones & dricka Te.
Regnet strilade ner utanför fönstren medan lägenheten doftade nybakat bröd och fylldes
av några riktigt härliga tjejer.
Det slank ner en hel del scones med diverse pålägg & kustfägrings Te i våra magar
och tillslut blev vi väldigt mätta och belåtna :-)
En mysig torsdagkväll!

Nu ska jag ta och kojsa, imorn ska jag försöka mig upp tidigt till
stalllet
innan skolan och sedan vidare till jobbet!

Sweet dreams!


Här huggs det in! TACK för en mysig kväll Lotta, Madde, Catta & Elin

Kommentarer
Postat av: Aless

Åh vad gott och mysigt det där såg ut! Nu fick jag världens sug på scones :)

2010-04-09 / 12:51:53     URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?