Fågelbajs & kycklingvingar!

Igår började dagen med seminarium i personlighetspsykologin!
Sedan blev det en lunch med tjejernaKaffe & co,
och en liten runda på stan!
Efter några lugna timmar strosandes så åkte jag
ut till stallet och andades den underbara luften!
Blev ett litet ridpass på banan som gick fint,
och under 30 minuter hann vädret skifta från sol, till spöregn, till
sol igen!
Cyklade sedan in till stan för mat & dryck! När jag precis ska parkera cykeln
smattrar det till på jackan,
Fågelskit!!!
Jag fick fågelbajs, på jackan, i pannan och i håret!
Sjukt otajmat!
Blev raka vägen in på Harrys toalett för att försöka
få bort bajset!
Sedan åt vi en härlig middag,
Catta, Jesper, Anders, Ebba & jag.
Jättekul och riktigt skoj att träffa nya människor!
Ebba är en av Cattas allra bästa vänner, jag förstår
precis varför- riktigt härlig tjej!
Och Anders en nära vän till Jesper, även han mycket trevlig.
När vi kände oss klara på Harrys tog vi en sväng upp på Morfars

P & K

Idag är det stall, jobb, plugg & uteservering på schemat!



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha nej men gud!! ååå du som HATAR fåglar! Jag tror dom hämnades på dig för alla skrik du gjort när dom kommit för nära ;)

Du verkar ha löst situationen med glans iallafall :)



Ha så trevligt ikväll!

Puss puss

2010-04-24 / 14:19:59     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?