Allt jag vill ha!

Idag har jag haft en stalldag! Varit ute i stallet sen strax innan åtta & grejjat!
Tränade med P iridhuset idag och det gick super! Riktigt fin idag också, vi övade mycket
enkla byten, skolor, förvänd galopp, ryggnignar och halter - allt för lösgjordheten!
När vi var färdiga så kom Bibban och skulle iväg på träning för Frida från Stockholm,
så jag följde med. Och vilket STÄLLE, vi åkte till en gård vid Ågarp som var fantastisk!
Fint hus, stora stallar, utebana med super-botten, otroligt ridhus och hästar precis utanför köksfönstret!
Vill ha!!!
Jag blev helt tage när vi lastat ur Diva så var tvungen att gå en gårdssyn.
Tränaren Frida verkade toppen och Bibban & Diva red superfint! Frida påminnde mycket i sin undervisning
om Janne Schönneman som jag tränade för i Karlstad, så nu blev jag riktigt sugen!
Nu har jag snart tinat upp från en lång vistelese i stallarna.
Jag trodde att man hade slutat frysa i April månad?! men idag är det ruggigt ute!
Nu ska jag ta det rätt lugnt tills Mamma & Pappa kommer!

Ha en härlig långfredag mina vänner!
P & K


Liten översyn på den välstädade gården, under taket töms dyngan! :-O & Ingången till
det "lilla" stallet!


Många och långa hagar med vita staket - precis som det ska va! & en liten del
av den fina boxinredningen.


Men, JA Tack! inge dåligt ridhus..


Personligen tycker jag att detta ställe
passar mig perfekt! Kan ni tänka er att stället
hade en snygg B-friend med!
Galet! Det är synd att hela rubbet inte skänks bort bara.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Aless

Tack gumman! Ha en jättemysig påsk nu och hälsa föräldrarna, och ett grattis till pappa dahlström :) puss kram

2010-04-02 / 20:53:37     URL: http://aless.weblogg.se
Postat av: Hanna

Det e till salu nu för 25 miljoner..

2013-02-10 / 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?