Uppdrag uppstyrning!

Fredagen har varit lika hektisk som alla andra denna veckan så jag avslutade den på egen hand bland grytor och vitlök! Började dagen i skolan, med en jättebra föreläsning om biologisk psykologi, hur intressant som helst och läraren var så sjukt bra! Sedan satt jag med grabbarna i gruppen och pluggade i några timmar efter det att vi slutat.. Sedan åkte jag ut till P, och äntligen kunde jag andas! Så skönt att komma dit idag, har vart en del tryck nu de senaste dagarna! Jag hade ingen ork att träna "på riktigt" med P idag, så jag och Amanda red ut en långtur runt om vid Tylösands golfbana och på de fina vägarna i skogen, det var himla underbart och vädret är minst sagt fantastisk! Sedan hörde Björn från klassen av sig och han skulle iväg och träna, så han gav mej inspiration att också ge mej iväg vilket jag gjorde!! Så himla längesen så nu vill jag bara komma igång, men får ta det lugnt nu så länge jag knaprar penicillin men nu är det uppdrag uppstyrning på mitt liv! När jag var klar på gymet ställde jag mej och fixade ihop min utsökta köttfärssås med fullkorns spaghetti.. Nu har jag faktiskt även pluggat lite och pratat ett långt samtal med pappsen i telefon, väldigt skönt! Behövde lite kärlek hemifrån :-) Nu ska jag faktiskt kojsa för imorn ska jag upp tidigt och rida för att sedan jobba :-)

Ha en skön kväll!
P & K


Jag med mina änglar! P ska såklart pussas med kameran ;-)

Alla är nöjda efter ridturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?