Pluggdag & spelkväll!

Idag har varit en trvlig och relativt så flitig dag! Vår förläsning imorse blev inställd så begav oss istället hem till Elin för att fylla dagen med hemtentaplugg! Elin är helt underbar, hon förgyllde hela vår dag! När vi kom på morgonen hade hon köpt nybakade frallor och massa gott pålägg och så har hon ju en kaffemaskin me! Som om inte detta skulle vara nog fixade hon lunch till oss med, hur smarrigt som helst och till eftermiddagsfikat blev det kanellängd från östras som grabbarna  stack iväg och inhandlade :-) Nu är vi så gott som klara med hemtentan vilket känns sjukt gott, lite små finjusteringar kvar bara.. Vid femtiden var vi klara och jag och Elin tog en promenix med Polly, väldigt välbehövligt och mysigt, vi tog svängen förbi Ewas hus med och det var jättekul att jag fick se deras sprojlans nya hus;-) Kvällen har spenderats med min lilla klass-familj ;-) Madde, jag, Simon och Björn köpte thaimat och godis, såg på idol och hyrde en rulle som vi tänkte se för den lät så bra och spännande, filmen hade samma regissör som filmen Inside man, vilken jag gillar skarpt! det fick bli en spelkväll istället med många glada skratt! Galet vad skoj det är med spel! Det är ungefär lika underskattat som möbelrtassar på stolarma! ;-) Nu måste jag verkligen sussa är dötrött och imorn bitti väntar det skolaa... Just de dvd-skivan funkade inte! Var därför det blev spel istället ;-)

Sweet dreams!

Anders & Vic är så flitiga!             Kok-ELin gjorde kalasgod mat! :-)

Elin & Polly busar!                   Polly tagen på bar gärning när hon "lekte"
                                             med sin stora gosedjursvän! ;-)

Vänner vid middagsbordet! :-)    Snart den välkända maxi-skjortan ;-)

Vi lekte bla lite galenpanna!  sedan blev det även "med andra ord"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?