Flickan som lekte med elden!

Nu har vi varit på röda kvarn och sett filmen Flickan som lekte med elden! Jag tyckte den va riiiktigt bra! Så nu längtar man ju som en dåre till nästa ju! Det var himla skönt att få komma iväg, bort och ut ifrån allt plugg, det var längesen mitt huvud var så fullproppat av info som det är just nu, vet knappt någonting längre... Tror jag...Ni kanske fattar vad jag menar hela jag känns som ett virrevarv! Övertrött är jag med så jag bara pratar utan att tänka och säger massa konstiga saker hela tiden och väldigt mycket skratt uppe på de me;-) Nu ska jag krypa till sängs och försöka läsa igenom lite anteckningar igen! Imorgon väntar det en heldag i skolan med dubbla föreläsningar inför tentan på fredag.

Sweet dreams!


Sikket gött gäng! Så himla kul att de ställde upp på "lag-bild" fr vä:

Helén, Chris, Jonte, Janne, Kalle & främre raden representeras av

Andreas, Madde, Björn & Kalle cat ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?