Super sunda söndag!

Jag måste säga att jag haft en super söndag! jag har även imponerats av mej själv och min effektiva "slappar-dag" Imorse var jag ute i stallet och jag tränade med P I ridhuset och han var superduktig! När jag var klar i stallet åkte jag hem å fejjade lite innan jag skulle bege mej till gymet för dubbel-pass, både spinning och core med Bella Och på coren kom även Linda med! :-) Var supernice att träna idag och jag var riktigt taggad så träningen blev nog extra effektiv får jag hoppas ;-) Kul var det i alla fall! När jag kom hem blev det dusch, städ och matfixing. Gjorde en härlig laxsallad till middag och sedan när det är söndag måste man ju få gossa ner sig lite extra med de lite mer kalorigivande vännerna så som godiset, osten & kexen ;-) Nu på kvällen har även Simon & Björn varit här och vi har sett filmen Gran Torino - som var för jäkla bra asså! Den rekomenderar jag skarpt att se! Nu börjar John Blund bli jobbigt påträngande så vi hörs mer imöra mina kära!

Sussa gott!
P & K


Middag för mej!


Simon & Björn - movie night, my place...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?