Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...

Go kväll kära läsare! Idag blev en sådan dag som inte alls blev som planerat... Vaknade på strålande humör och med massa fredags-energi! Men steg upp lite sent och insåg att jag inte skulle hinna med allt i stallet innan skolan så jag fick skjuta upp stallet till eftermiddan. Väl i skolan är jag först på plats, men sedan rullar de allra flesta in men det har stått fel tid på nätet så vi börjar dryga timmen senare än vad alla trodde, visar tv-skärmen i skolan! Så fick sitta i caféet och såsa av en timme.. Så där hade jag ju kunnat vara hos P istället, himla dumt! Klockan går och går tillslut visar det sig att vår lärare har glömt oss är i Götet och strosar runt... Måttligt tröttsamt! Så vi fick ha ännu mer rast och invänta filmvisningen vi skulle ha inför seminariet på tisdag. Vi såg filmen ; Mitt liv som hund. Filmen var i alla fall en bra, fin & tänkvärd film! Väl hemma i min lägenhet för lunch får jag hemlängtan, känner mej fruktansvärt sällskapssjuk! Jag slog Elin en signal och hon & Polly gjorde mej sällskap i stallet vilket var väldigt kul! Efter visiten hos P åkte jag direkt till gymet och körde spinning & core som en kick-start på helgen :-) Efter det tog jag svängen in på Hemköp och inhandlade lite gottis till kvällen. Till middag slängde jag ihop en köttfärspaj med fetaost-sallad till det, var riktigt gött! Pratade lite i tele med pappa och fick ännu mer hemlängtan, vet inte alls vad det är med mej! Sedan snick-snacka jag lite med Erik och blev på bättre humör och kvällen räddades senare av idol och underbara vännerna Rebecka och jonathan som kom på besök :-) Jag är åtminstone nöjd med utgången av kvällen idol! ;-) Så nu ska jag väl inte gnälla mer! ;-)

Imöra är det jobb & stall som gäller, sedan får vi se vad kvällen bjuder på, många bud nu ;-)
Sweet dreams!
Kommentarer
Postat av: jonathan

ja nu får det vara nog med gnället ;) haha. tack för ikväll, himla trevligt. jag har förövrigt anmält intresse på två 28:or på nyhem nu. låga poäng. håll tummarna för att det går vägen om du vill ha mig springandes på området! zez!

2009-10-17 / 01:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?