En bildmara!

Gårdagens kväll var himla härlig! Min älskade underbara vän Tess har ju som sagt fyllt hela 22 år, och allt börjar gå utför ;-) Nej det har knappt börjat såklart men jag är alltid tvungen att pika mina äldre vänner lite för annars blir de ju bra jäkla töligt å va minst! ;-) Tessan bjöd på tårta och en mängd andra ätbara saker så jag var minst sagt i paradiset! Vi lekte lekar och hade himla roligt! Är så kul att komma hem och träffa alla goa värmlänningar! ;-) Efter kalajset bar det av till Blue moon bar eller månen som man tydligen säger ;-) där dansade vi hela natten och fick stå i jordens kö för att komma ut! Men kul var det, här bjussas det på kvällen i bilder! Enjoy!


Tessie & tårtan!                         Fullt fokus & lektajm!


Mika kan!!!!                                                         Tre gossar på rad! ;-)


Älskade vänner!!!


Jag & min sköna böna!


Älskar denna bilden av mina tre musketörer!


Jag, jacob & Adam!


Mitt älskade födelsedagsbarn!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?