Rejält trött...

Efter fredagens dunder-succé har vi varit bra trötta många av oss igår, lördag blev det hemmakväll och städning och lagom till Robinsson kom Björn & Simon över och vi fixade lite mat, snick-snackade ite och hyrde någon b-film :-) Men det var gött å ta de lugnt! Imorse var jag uppe tidgt i stallet och red med P på utebanan! Äntligen sken solens strålar och gav oss en extra fin morgon :-) P var lite överladdad idag, men vi hade det skoj ändå! Blev en liten lunch-landning hemma med Idol-reprisen innan jag begav mej till jobbet. Idag har det varit första skyltsöndagen här i Halmstad, kanske det samma i resten av Sverige också? Har varit himla mycket folk som rört sig på gatorna och i butiken var det mysigt med julmusik och maschaller utanför! Det gick i ett idag om man säger så men då går ju dagen fort i alla fall :-) Och resultatet blir ju långt över förväntan så det var en bra dag! Med trötta ben och fötter traskade jag genom den mysiga julkänslan bort till bilen, satte mej ner och körde raka vägen till mitt favorit thai-hak här i Hstd och beställde den godaste röd curry-grytan ever!! Det kände jag mej mer än värd idag! :-) Catta ringde precis när jag hämtat upp min mat och kom upp och sällskapade med mej!  Så mysigt! Vi har haft lite advents-mysis med glögg efter att vi tagit oss en liten kvälls-promenix till Maxi :-)

Nu blire sängen för imorn är det en tidig morgon som väntar! Först till P och sedan plugg i stadsbibblan heela dagen! Hoppas ni haft en go helg!
P & K


Gårdagens middag - kräftpasta!

Mysigt utanför jobbet när jag        Myspys hemma :-)

slutat för dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?