Härliga helg!

Nu är det redan slut på helgen igen och det är dags för ny vecka, ny kurs, nya tag och nya traditioner kommer skapas! ;-) Helgen har varit helt underbar men fullsmäckad med roliga saker! Lördagen var ganska så vanlig med jobb och ridning. Men på kvällen bjöd Anders & Tias på "soppkväll" var himla mysigt trots att uppslutningen inte var den bästa men killarna pimplade lite vin och jag höll mej kvar en bra stund trots att Pascal och lilla Nadine gick hem lite tidigare. Imorse följde vi upp gårdagkvällen med Lyx-frulle! Jag tog mej en rask morgon promenix och köpte brödkonditoriet vid mig, tror jag ska göra det till en söndagstradition :-) Vi åt brakfrukost hos Anders & Tias, jag passade på att hämta min cykel innan jag åkte ut till P för att rida ut en liten runda. Söndag är nog inte alls rätt dag att rida ut vid Sperlingsholm för det var väldigt mycket folk och trafik på vägarna, inte nog med det, är det ju en sjuhelsikes massa fasáner överallt! Rätt va det är flyger det upp ett skrikande jäkla fågelfä mitt framför näsan på mej och P, tror nog att vi båda näst intill kolade på plats! P fick en puls på 290 och jag sträckte mej i ljumsken för att hålla mej fast i sadeln ;-) Efter stallet skulle jag ha tränat men kände att det inte var någon bra idé idag då knäet inte alls är på topp nu och snuvan börjar bli rätt påtaglig... Som tur var kom älskade Alex med ett underbart förslag! Hon Och Johan kom och hämtade mej och vi åkte upp till Falkenberg och kollade på Hockeymatch! Var så sjukt kul!!! :-) Jag kände mej som hemma och med en korv i näven blev jag nästan nostalgisk ;-) Haha som ursprunglig Karlstadbo och ett lag som heter Färjestad har man ju spenderat en del timmar på läktaren i såväl LLA som i Stråssa arena.. Kanske illa men det var på något sätt en fin tid det med :-) Efter matchen åkte jag och ALex och shoppade massa goa grejjer och hyrde lite filmer. Vi har vräkt i oss tacos och godis och jag är så himla glad och nöjd efter en dag med Alex sällskap. Synd bara att vi valde att se på en jäkla skitfilm! Den lät så himla bra när man läste baksidan, men Boy A är inte ett hett tips! ;-) Imorn ska jag rida på morgonen och vid 13 åker vi ett gäng till Ullared, ska bli skojj!!

Sussa gott!
P & K
 

Tias & Pascal                             Gustav & Anders

Söta & fina Nadine & Pascal

 


Jag & Nadine

 


Frulle


Jag & Alex myser med korv på läktaren


Johan mumsar korv                    Tim poserar snyggt i båset! :-)


Myskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?