Gött nöjd!

Åååå hur gött är det inte!? Fredag eftermiddag, ingen feber och tentan är gjord :-) Kändes till och med över förväntan, för jag kände att jag levde farligt inför den denna gången... Nu ska jag ju inte säga för mycket för då har det väl gått åt pipan, men ta i trä! Efter skolan ville jag allt utom att gå hem, var så himla härligt att få träffa klassen igen och komma ut i civilisationen så jag följde faktiskt med och käkade en lunch med Catta, Ewa, Tias & Anders. Sedan gick vi tjejer bort till Tidlöst, en urmysig liten inredningsbutik men då blev jag akut-sjuk/trött igen & var tvungen att gå till bilen. Körde som i en liten farlig dimma ut till stallet, väl i stallet och efter några pussar från P mådde jag genast mycket bättre! Tror jag behövde andas lite lant-luft och få känna lite kärlek från alla djuren Tyttis hund Fengall är en riktig liten glädjespridare som var otroligt kramsjuk idag, även P var på riktigt myshumör och jag trocklade i mej lite ridgrejjer och hoppade upp i sadeln och skrittade ut en liten liten sväng innan solen försvann.. Nu ligger jag hemma i soffan och vilar, har tänt ljus överallt, satt på mej mysbrallan och sockar och liger och njuter med en vanlig blaska, ingen kurslitteratur här inte! och Lussebulle, pepparkakor & julmust, Oh yes jag gillar julen! ;-) Ikväll blir det lugna gatan för jag ska försöka jobba några timmar imorgon, tur att det är Idol på tv:n ikväll så jag har nåt att "göra" ;-)

Ha en toppenhärlig fredagkväll!!!!
P & K


Kul me lunch ändå ;-)

Putte P                                       Från ryggen...

På mina fötter...                           MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?