En bra dag...

Imorse tog jag och pappsen en liten morgonpromenix bort till konditoriet och handlade den goda limpan, sedan blev det familjefrukost innan jag var tvungen iväg till skolan och mamms & papps satte sig i bilen och körde hem till Karlstad.. Känns ju alltid lite tråkigt men snart så ska jag ju hem och hälsa på :-) Redovisningen av tentan gick fint tyckte jag och det är så gött att det är gjort! Var himla intressant att lyssna till de andra också :-) Imorn ska vi bara finputsa texten lite över lite lusse-fika och sen ska dreten in!! ;-) Efter skolan blev det ett besök på vårdcentralen för att få grissprutan, men då hade d e ju slut på vaccin så jag kan inte få det innan måndag :-( Så det gäller väl att hänga på låset då kan jag tro! Sedan följde Catta med upp en snabbis och fick en liten Lussebulle innan jag åkte ut till P och stallet! P verkar må hur bra som helst! Han tycker bara att alla jäkla fasáner är väldigt äckliga och det förstår jag för jag tycker till och med själv att de är läskiga ju! Men han var rå-cool idag med och fin att rida! Linda & Charlie kom på besök också :-) Jättekul att få sällskap och besök i stallet av dem! Jag slängde upp Linda P´s rygg med.. Vi kom fram till att det nästan var ett år sedan hon red sist, så då var det dags!! ;-)Det gick jättebra! Linda var jätteduktig och P skötte sig super så nu ska Linda rida fler gånger ;-) Träffade stall-Gunnar idag också som är en skön pensionär som är i stallet på tisdagarna och skrotar runt. Hur härligt som helst och han älskar att mocka och sopa!?!? :-O Det är sjukt gött å nu vill han mocka åt mej också på tisdagarna, och det är jag inte sen att tacka ja till med glädje! :-) När vi var klara i stallet åkte jag hem och värmde potatisgratäng och fläskfilé från igår, så galet skönt att slippa fixa mat! Nu har jag intagit soffläge och ska se på desperata hemmafruar! 

Ha en gosig kväll!
P & K

Nöjd & glad efter en bra dag!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?