Tidig stallmorgon á la Elin

Upp och hoppa tidigt imorse, dock lite försoven, så det blev ingen bloggning, men ni står ut va? För nu kommer det ju ;-)
Det var träning med Panther som gällde imorse innan skolan. Hämtade Angela vid 07.45, väl i stallet borstade hon och jag mockade, allt går så fort när man är två! :-) Sedan begav vi oss in i ridhuset... P var duktig idag, galoppade första gången sedan min operation 20/4, han tyckte det var riktigt kul vill ja lova!! Så härligt! Jag kände mej som en superfjant när jag red runt i strumor och talade om vad jag gjorde hela tiden för Angela, fin "clinic" liksom ;-) Men hon verkar ha tagit det bra, för hon gjorde ett bra jobb när hon fick sitta upp efter mej och arbeta lite i skritt.. Dom var duktiga båda två, P höll dock på att skita ner sej för två små pippisar, det verkar va hans nya grej ;-) En jättefin morgon helt enkelt, fick så himla mycket energi idag, så var helt speedad när jag kom till skolan, folk börjar ju undra alltså hur fasen jag orkar bete mej ;-)


Panther                             Panther & me                      P fick gå i gången vid hagarna

& Angie                                                                            idag, toknöjd med allt gräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?