Soliga sommardag!

Vilken härlig dag! Jag startade den tidigt imorse i stallet. Mötte Rebecka vid åtta-tiden imorse för att rida ut en morgontur i solen.. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss dock, för när vi kommit en liten bit så går alla fina kossor och kalvar precis vid vägen där vi red, kanske en meter ifrån oss.. P fick dån-dimpen! han bara vägrade, jag fick ingen kontakt med honom över huvudtaget han bara sprang runt mig och kastade sig bakåt.. Men Rebecka peppade mej bra, så efter ungefär 40 minuter får jag förbi honom.. Men jag vann! ;-) Han måste vänja sig med kossorna så är det bara!

De fina kossorna som Panther är dö-skraj för

Efter stallet så cyklade jag in till staden för att fixa lite små ärenden och sedan änlände mina kära föräldrar.. Vi åkte ner till östra stranden och har legat där och lapat sol ända till nu, så himla gött! Nu ska vi snart fixa lite käk här och senare ikväll bär det av till Sandra och sedan till kåren.


Dagens somriga klädsel                      Glasses on! ;-)


Mamma & Pappa redo för straden      Jag & Mamma


Pappi pose!

Ha en härlig lördag kväll! Och missa för guds skull inte Robinson!!!
Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?