plugg-spurten!

Dagen idag har även den används till bara plugg, seminariet i skolan gick bra, och vid lunch gick jag och tjejerna till skol-matsalen och åt smarrig firre! Jag var superhungrig, så jag tog inte direkt lilla portionen ;-)

MUMS med firre & spenat!

Efter lunchen fortsatte vi med vår självkänsla rapport, och nu har vi kommit riktigt långt! Snart är vi färdiga :-) När jag och Alex satt hemma oss mej och justerade lite delar i arbetet, blev vi så sugna på gottis, så precis innan vi var klara högg vi in på resterna av rabarberpajen jag bakade igår..

Rabarberpaj och pluggmaterial :-)

När vi var klara åkte jag ut stallet och gosade med P kände att vi behövde love-bomba varandra idag efter gårdagen ;-) Det blev tyvärr ingen ridning, istället pysslade vi.. Har lite tidsbrist nu i slutspurten på skolan så då får man prioritera!

Panther är nyfiken :-)                            Panthers pyssellåda

Nu ska jag slänga ihop lite mat och skriva lite på min sista teoridel i arbetet, sedan ska jag cykla till älskade Linda  för att se på TV, onsdagar är grymmaste tv-kvällen! Jag har även halvt tvingat henne att göra chokladbollar, dubbel sats!! :-) Så jag ska få gotta mej ordentligt!

Ha en sköön kväll kära läsare!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?