Full rulle kanelbulle !

Go morrón Go morrón! klockan är tidig onsdag morgon nu närmare bestämt 05.18 och jag sitter redan här och käkar frulle... Idag är det full rulle! så det gäller att starta i tid för att hinna med allt. Nu ska jag till Panther, klockan åtta ska jag förhoppningsvis ta bort resten av stygnen, sedan klockan nio är det skola till 12. direkt efter skolan ska jag lämna pärlan på verkstán så hon äntligen ska få bli hel! :-) sedan cykla från verkstán till jobbet, efter jobbet till apoteket och hämta P´s medicin och sedan ut till stallet igen och till sist så ska ja se till att vara hemma till klockan 20 för då tänker jag slockna i sängen! ;-)

Vi hörs mer ikväll, ha nu en härlig dag! Puss & Kram!

Jag har precis lagt fram en påse med kanelbullar ur frysen med, dom tänker jag kalasa på efter denna dagen :-)


Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?