Värmeslag!!!

Nu har jag galet nog varit på gymmet och tränat! Jag trodde seriöst jag skulle dö!! Svettades som en gris, benen kändes som bly och pulsen skenade i höjden! Puh! men nu är det gjort och jag ska slänga ihop en sallad och bege mej till stranden :-) Måste svalka mej i havet innan jag går åt av värmeslag! Svensk som man är så har man ju inte vant sej vid denna värmen ju ;-)

Drick ordentligt med vatten och glöm inte solskydd!


Pust & stonk!!                                        Viktigt att fylla på kroppen med energi
                                                                 nu i värmen speciellt efter träning ju,
                                                                 yoghurten är min nya favvo med vanilj,
                                                                 blåbär & banan! Super med keso & müsli
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?