Stackars student!!

Ja det är ingen underdrift om jag säger att det är ihållande ösregn i Halmstad studenternas dag till ära! Jag tycker så synd om dem, de har ju såklart världens roligaste dag ändå, men lite sol kunde väl ha fått lysa på dem denna dag!? Jag red lektion för Eva imorse, jag vet inte om det gick bra eller inte faktiskt för allt är så nytt och min känsla har inte riktigt satt sig till rätta men jag känner samtidigt att P utvecklas och då är vi ju i alla fall på väg åt rätt håll! :-) P var under omständigheterna duktig, vårt sällskap i ridhuset bestod av en Hö-vagn smyckad med björkris, blågula band, ballonger och stora lakan som studenterna spray-målat. P tyckte denna hövagn såg bra annorlunda ut men när han väl vågade komma nära var han inte sen att hugga in på björkkvistarna! ;-) Den glupske jäkeln! Efter träningen fick P gå in i nyhalmad box med lunchen inlagd så han såg så himla nöjd ut! Jag gick och gjorde iordningen en av Evas hästar och tog upp han i ridhuset och fick rida lite :-) Han var riktigt svår, men det var roligt! Men svåraste hästen jag ridit, lätt!

När jag åkte hem från stallet fick jag riktig tillbaka längtan till juni 2007 när jag mötte alla studentflak, jag vill också åka !! :-) Studenten är fantastisk! Jag avundas Er årets studenter ;-)

Mamma ringde mej precis och sa att min så käre gymnasiekamrat CF var med i NWT för att han har startat ett företag som går toppen med sin kompis Alex hemma i Karlstad, GRATTIS gamle vän! Jag blir så glad och stolt, Bra jobbat, Karlstad gruppen!


Längtar tillbaka & saknar Er! i fotona: CF, Daniel, Aless & jag


Utsprugna 2007, det går fort....


Johan, jag & CF på balen (då hade vi också regn) Men
vi var glada ändå! :-)

Nu ska jag kila ner i tvättstugan och hämta tvätten, sedan blir det organisering av min garderob!
Vi hörs ikväll!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: d

fan ett kort där jag aldrig sett förut. svartvita högst upp. Jävla aless som undanhållit bilder.

2009-06-19 / 03:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?