Sommarlov!!!!

Nu har jag sommarlov!! :-D så gött! Sista skoldagen var både riktigt rolig och vemodig.. Alex spräckte sina jeans mitt i vår redovisning om självkänsla och själförtroende, så klockrent! Vi pratade precis om hur olika självkänslan kan te sig hos olika individer, Alex sätter sig till rätta på stolen och det bara säger "Ritsch!!" riktigt högt med! Jäklar så vi garva! Men bara låtsas som det var med i vårt "manus" Haha! Kändes däremot riktigt tråkigt att behöva sluta ha Bengt som lärare, han är absolut den allra bästa läraren jag någonsin haft och jag tänker fortsätta kontakta honom och säkert läsa nåt mer som han undervisar i :-)

Bengan

Nu har min kära Linda precis varit här och kikat på lyan och fått lite rabarberpaj i magen :-) Jag har  packat ner lite grejjer i min trunk som ska med hem till Karlstad över helgen, nu ska jag bara hoppa i lite mer representabla kläder, sedan ska jag åka ut till P igen och kolla så allt står rätt till... Känns lite jobbigt att lämna bort han över hela helgen, men Angela kommer ta jättebra han om honom, jag är bara så satans mammig! :-) Angela ska även låna lilla pärlan, så hon llättare kan ta sig ut till P:son såhär under helgen..

Vi hörs lite senare! See u soon K-d!
Puss & Kram

Karlstad och kära gamla Tingvalla
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?