Rapportering från gårdagen

Jag glömde helt bort att blogga om gårdagen, var så slut i huvudet efter att ha tittat på många ekipage från 9-15, men det var himla kul och jag lär mej massa! :-) Jag och Amanda åkte som sagt till Landvetter över dagen för att vara med och kika på Conrad träningen, Jag hittade både dit och hem, bedrift av mej vill jag lova! Lite snurrigt lokalsinne om man säger så. Men jag verkar bli bättre och bättre :-) Det var jätte lärorikt att vara med, och super att få hjälpa till att organisera mellan ekipagen men bäst av allt är att sitta med bredvid Conrad, då får man extra förståelse för allt som sker.. Jag är så glad att jag fått denna möjligheten! Ridhuset ligger även så himla fint i jättevacker natur, ridhuset är 20x60 m och tillhör endast ett litet urfint stall med 4 boxar, allt är nybyggt och det ligger precis vid en jättefin golfbana! Så ska jag med ha det en vacker dag! ;-)

Fina golfbanan vid ridhuset

Panther fick vila eftersom vi var så trötta i huvudet efter allt, det hade bara gått åt skogen ändå när man är så trött, trots att jag var riktigt ridsugen, sedan hade P ju fått vara i hagen från 7-18 så han var lite sliten han med :-)
När jag mockat och fejjat i stallet åkte jag ner till Havet och gick en kvällspromenadTylösand, hur underbart som helst! Var precis vad jag behövde efter en hel dags sittande i ridhus och bil..



Galet vackert!


I den härliga kvällssolen skördade
Börje årets första hö


På kvällspromenad...

Det var lite uppdatering från gårdagen!
Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?