Promenix & fix

Nu har jag precis varit ute och promenixat runt lite överallt, vart jag har gått vet jag inte riktigt, då jag inte är så hemma i Halmstads områden än.. Men det var himla skönt och vädret var helt perfekt för lite rask promenad :-) Någon ridning blev det inte imorse :-( För hovslagar Tommy var tidig och hade redan börjat sko när jag kom till stallet, så det blev fika och mockning istället.. Sedan fick P gå ut i beteshagen och äta gräs, han var skitnöjd om man säger så! Han skötte sig även galant under skoningen, vilket är så hima skönt! Han har nämligen tyckt att det är jätte obehagligt förut, sedan blir han snabbt väldigt otålig, men Tommy har så mycket erfarenhet så han är ruggigt snabb vilket är super för P:son

Grönt & fint överallt, hästarna är nöjda

Nu ska jag ta mej iväg till biblioteket för att se om de har den andra Twilight boken New moon, om inte så blir det till bokhandeln för ett litet inköp :-) Sedan blir det en sväng till Maxi med måste införskaffa lite föda märkte jag när jag kom hem till lägenheten igår kväll, det var liksom eko i kylen.. Ska även ta och plocka in hästarna om en stund med, de har nog fått tillräckligt med gräs snart ;-)

Vi hörs lite senare, ha de gött!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad härligt med en promenix! Får ses snart gumman :) Hopaps du även hade en super helg i K.stad! Pusspuss

2009-06-08 / 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?