En helt vanlig jävla måndag :-)

Idag har jag haft en helt vanlig jävla måndag, som varit helt toppen så den där svordommen klingar inga negativa klanger :-) Började min dag i stallet, med att jag och Amanda red ut på en morgontur i skogen. Det var en helr underbar morgon med redan 20 grader! Sedan släppte vi ut våra fyrbenta i hagen i varsin rymddräkt :-)
Efter stallet var det dax för jobb, där AC;n var trasig så man fick vara ganska lättklädd, men det fixade vi nog bra för jag höll mej sval och fin ;-)

Nu har jag precis varit på en dryg timmes kvällspromenad, det känns som sommaren är här nu, för ikväll kunde jag gå i t-shirt och det var ändå varmt! Kvällssolen värmde skönt och jag gick i lite nya bostadsområden samt längs Nissan och kikade på båtarna i hamnen.. Jag blev måttligt sugen på att ta en sväng på havet eller hemma på sjön Vänern i värmland :-) Nu lär jag väl få äta upp med råge att jag sa att det känns som sommar, blir väl spöregn hela nästa vecka nu bara för de ;-) Men än så länge ser det soligt och varmt ut i prognoserna!

Nu måste jag ta till vara på min falukorv, så dax för en korvstroganoff! :-)

Ha en mysig kväll!
Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?