Wiiihooo!

Jag kom in!!!!! Nu blir jag kvar i härliga Halmstad i minst tre år till och kommer väl få alla möjliga psykiska bekymmer under tiden, med tanke på mitt val av utbildning ;-) Psykologi!!! :-) Ska läsa psykologiskt promgram i kommande tre år, ska bli grymt kul! (hoppas jag) Känns väldigt skönt att ha fått ett besked så man slipper gå i ovisshet.. Fick reda på antagningen imorse och fick sådan bra fredagsenergi! Har varit pigg och glad hela dan, och på jobbet går det också bra ;-) Min fredag ska firas i soffan med mej själv och massa godsaker, jag jobbar även imorn så jag tänkte kojsa gasnka så tidigt... Jag är inte van att jobba så mycket, så en sex-dagars vecka har satt sina spår ;-) 

Glá fredag på er!
P&K
Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla roligt för dig att du kom in :) Skönt att du slipper tänka på det nu! Kyss

2009-07-10 / 22:00:36     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?