Möllegårds italienska glass!

Idag har jag jobbat öppning-stängning på jobbet, det har gått riktigt bra trots den enorma värmen.. Trodde det skulle vara stendött! Men det var att en hel del folk som behövde skor också :-) Fick en man i övre medelåldern som köpte hela fyra par och inget från rean, gillas skarpt!! Jag & Isabella tyckte det var riktigt skoj för det gick undan för honom också! Sedan kom det in en brudgum som skulle gifta sig idag men glömt skorna hemma i staterna (!) Skönt att vi kunde hjälpa till!

Efter jobbet åkte jag, mamma & pappa ut till Möllegård och åt Ricardos goda Italienska glass, hur mysigt som helst & kladdigt!

Ikväll ska vi äta räkor här hemma, ska bli riktigt gött!!
Ha en toppenkväll mina kära vänner!
P&K


Latte-& chokladglass!                          Pappa tog after 8 & choklad


Mamma mumsar en Mölle-special    Söt liten maskot på gården
med after 8, hasselnöt & choklad
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa din blogg Elin! Du verkar ha det himla bra och mysigt! Ha det fint i sommar och ge P en puss från mig! ;) kram! / Johanna

2009-07-05 / 11:35:24     URL: http://misswarmland.blogg.se/
Postat av: Tessan

jisses vad glass vi ska äta när jag kommer! Längtar så efter dig älskade! Är totalt beroende av din blogg med hahah lots of love!

2009-07-05 / 11:59:30     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?