Allt flyter!

Nu ligger jag i sängen och avrundar en helt underbar dag! Vi käkade lika god mat som vanligt på Harrys, sedan gick vi till Hemmakväll och hyrde filmen Allt flyter, hur härlig var inte den!? Har ni inte sett den rekomenderar jag den skarpt! Den var helt underbar,störtskön och lättsam, bland de bästa svenska fimler jag sett tror jag ;-) Nu har Tess, Adde & Atlas snart lämnat Halmstad och beger sej imorn till Gekås och Ullared på hemåt vägen.. Kommer bli tomt nu, det blir det alltid när man har haft sällskap och besök i några dagar tycker jag.. Men jag får snart åka hem till värmland igen :-)

Här kommer lite bilder från eftermiddagen & kvällen...
Natti natti!

 

Strandpromenad                             Lek med Atlas i vattnet


Lycklig Atlas                                      Hur vacker är han inte?! Adde du e med
                                                             fin ;-)


Sommar-fötter på stranden..           Sista gubb-skörden?


Snyggingar på Harrys!                      Tess är fin!


Glad Adde med semester-ölen!       Klubbat & klart vid Nissan..!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?