Snö & Brodd

Imorse vaknade jag till otroligt stora snöflingor som singlade ner utanför mitt fönster, snacka om att jag blev glad! När jag väl skulle ta mig iväg till jobbet på cykeln runt elva-tiden var det ju minst sagt halt, så jag cykla som en gammal kärring! Väl framme var det bara att köra på :-) När jag slutat gick jag in hos grannen Twilfit och fixade mig en ny BH som jag önskat mig i julklapp - fick riktigt bra service, och jag har aldrig någonsin haft en så skön BH på mig - så hälften hade jag nog nöjt mig med, men detta är perfekt!! Ett tips till er brudar är helt klart Seductive comfort från Calvin Klein - magnifikt! Sedan var det dags för en kväll med P och när jag kom dit höll jag på att få hjärtsnörp när P inte stog i sin box!! Men det var bara snälla Gunnar som flyttat honom till andra sidan stallet medan han mockade åt oss :-) Det är väldigt isigt runt om stallet och i hagarna så det gick inte att dra på broddningen längre idag! Jag försöker alltid dra på att brodda in i det sista för skaderisken blir ju så avsevärt mycket större, men nu fanns det stor risk för streckningar i halkan så det var bara att sätta igång! Tur att P är så himla snäll för jag är ju inte den snabbaste broddaren direkt! Meningen var att jag skulle rida när jag broddat klart men blev tyvärr väldigt trött i ryggen och fick måttlig huvudvärk av att stå "upp&ner" så länge, så ridningen får vänta till imorn bitti. Istället fick P gå in i nyhalmad box och äta sin kvällsmat, han verkade minst sagt nöjd!

Ha en skön kväll allihopa!
P & K


Inköpet! underbart material, hittas på Twilfit            Iklädd nya tunikan från Hunkydory

för 399:-

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha och här kör man på budget BH från kappahl :D haha kärringvarning på mig!!

2009-12-29 / 22:29:06     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Tess

sjukt bra köp du gjorde tossan min! Ha nu en jättebra dag! Kysss

2009-12-30 / 11:54:47     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?