Oh hej vad världen är bra liten...

Jaha då var det redan läggdags igen, i vanlig ordning sitter jag här och delar med mig av mitt så fantastiska liv! ;-) Jag har haft en del att stå i sista tiden om man säger så men nu börjar de snart ordna upp sig inför jul och jag ska försöka bli lite mer aktiv här igen! :-) Red tillsammans med Tytti på Banan imorse (hon som äger stället) Var riktigt kul med sällskap och lite feed back från någon tränare igen, kändes väldigt kul! :-) Blev snabbt hem för att fräscha till sig lite och sedan vidare till skolan. MEN tänk att även denna helt vanliga onsdag kunda bjuda på något oväntat! Och så snopen jag blev när jag kliver ut från huset och möter blicken hos en så sjuuukt bekant tjej. Vi tittar på varandra ordentligt en och två gånger innan någon yttrar ett hej! Haha Helt sjukt komiskt när vi inser vilka vi är och vad fasen vi båda gör på Nyhem i Halmstad! Jo det var nämligen Camilla en tjej från min gymnasieklass första året på Tingvalla! Galet härligt, hon läste redan tredje året på socionomlinjen här på högskolan, Kul! Med ett leende över hur tokig världen är skyndade jag vidare till skolan och efter föreläsningen stannade vi kvar läänge i bibblan för att söka vetenskapliga artiklar till seminariet, gick ju sådär lagom bra, dock tror vi att vi till sist hittade några vi kan använda oss av :-) Nu har jag haft en riktigt skön kväll, lagat riktigt mycket köttfärssås! slappat lite till Bonde och tagit mig en lååång varm dusch med massa levande ljus & en ny lista på spotify till det - Lovely! Nu blir det till att kojsa, imorn har vi 2 st gästföreläsare så det gäller att orka!

Sov så gott alla ni!
P & K


Ljus- hur mycket betyder dem inte? Ger lugn, glädje, lycka & ro jag vill ha ljus överallt!


Ett badkar hade varit ännu bättre...                        Dags att sussa! Sov så gott :-)

Kommentarer
Postat av: Tess

Gud vad jag saknar dig nu!! Har Elin behov! Längtar som en galen grek till Jul! Och efter jul ska jag ta en tripp till Halmstad. Får inte ta för lång tid mellan gångerna vi ses. Är ju inte hel utan dej gumman! Kysss

2009-12-10 / 22:26:14     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?