Rutiner kära rutiner!

Som jag saknat er kära rutiner, med risk för att låta tråkig... Men vad skönt det är när dagen rullar på och allt enligt min plan ;-) Började min morgon i stallet, i tid också för en gångs skull! Träningen gick tyvärr inte särskillt bra idag heller, så jag börjar undra om P har något i kroppen, han är lite snorig och hostar även lite så han har kanske en liten förkylning jag får ha koll på.. Dessutom är underlaget i ridhuset riktigt dåligt nu, vår kära Börje har vattnat på tok för mkt, så det är lätt för hästarna att mista balansen, och så är det tungjobbat som attan, så man får ha det i åtanke.. Vi avslutade i alla fall helt okej :-) 

Sedan mellanlandade jag lite här hemma och gjorde mej iodrning för jobb och käkade lunch som jag hade färdig, så duktig va!? ;-) Jobbet gick brutalt bra!! ;-) Långt över budget idag, vilket alltid är kul! När jag bommat igen hade jag min träningsbag redo och cyklade direkt till gymet, idag blev det kondition, samt bålträning det fick räcka gott! Rodd är underskattat hörni, Sjukt jobbigt! När jag kom hem ställde jag mej direkt vid spisen och kokade potats och gjorde min supergoda fiskrätt! Gillar ni fisk, men inte är så bra på att tillaga den så är här ett sprättlätt recept!

någon form av fisk, ex. Lax / Torsk
Räkor (inget måste alls, men gott)
Rivna morötter.
Lägg i ungnssäker form och krydda lite med salt och vitpeppar.
Rör ihop lite räkost med mager matgrädde och eventuellt lite mjölk,
häll detta över godsakerna i formen och skjutsa in det i ugnen på
225 grader i 15-20 min. Servera med potatis och pressa citron över.


Superlätt & jättegod middag!

Idag är jag väldigt nöjd med mej själv :-) Så nu ska jag ha myskväll i soffan med lite vindruvor & nötter..

Ha en toppenkväll allihopa, å imorn är det redan Lill-lördag!
P & K
Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig du är på att laga mat :)

2009-08-04 / 22:48:17     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?