Värmländsk luft i lungorna!

Anlände till Karlstads centralstation vid två-tiden och mamma hämtade upp mig!
Vi åkte ut till Ikea & surpriseade Tessjobbet, vi tog en sväng i varuhuset
och lite plock fick följa med hem!
Sedan köpte vi glass & åkte vidare till mormor för en fika.
Sedan förbi Coopan för ett kärt återseende av alla gamla arbetskamrater!
Hur kul som helst, och butiken har blivit så fin så fin!
Givetvis blev det en kram med pappsen med som gick sen arbetsdag idag.
Så jag och mamma åkte hem för en mysig middag med räkor och sedan
Kom Tess & Atlas ut till Lövhöjden och vi tog en promenad i kvällssolen!
Underbart att vara hemma igen,
jag kommer alltid älska detta ställe!

Hoppas ni haft en skön dag!
Imorn ska jag upp tidigt på Frukostmöte/Föreläsning med Plate & Fogdö, men titeln
-Vad händer när det vänder?
Ska bli kul, sedan får ví se vart fredagen i Karlstad tar vägen :-)

Sussa gott!



Hemma på ljuva Lövhöjden!


Kvällspromenad runt Toverud!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni byggt ut? :-)

2010-05-07 / 20:17:09
Postat av: Elin

Till anonym: Jajjemen det lilla torpet är mycket riktigt under utbyggnad :-)

2010-05-08 / 15:07:44     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?