Tömning på Kåren!

Igår hade jag ju som sagt en helt ledig dag!
Lediga Lördagar är inte allt för vanligt förekommande så det var så ruggigt härligt! :-)
Jag passade på att göra lite ärenden på stan, hälsade på AlexLevis och blev förälskad!
I ett par underbart sköna jeans-shorts!
Sedan åkte jag ut till P som fick en välförtjänt vilodag!
Väl hemma igen blev jag på tok för rastlös så det fick bli en långpromenad istället, riktigt skönt!
På kvällen traskade vi bort till Sandra för lite kalajs, terminens sista kåren ägde rum igår så då var det bara att hänga på!

Det vart en riktigt rolig kväll & nu är jag så där lite för söndagsseg! Har stekt pannkakor till "frukost" & ska snart åka ut till P.

Ha en riktigt fin söndag kära vänner!
P & K


Ida, Linda, Vicky, Sandra & jag





Kommentarer
Postat av: Linda

Grymt rolig och lyckad kväll ;)

2010-05-30 / 14:36:01     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: sandra rosendahl

Så himla kul :D

2010-05-31 / 12:06:31     URL: http://sandrarosendahl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?