Skoskav & Harrys!

Idag har det varit en sån där underbar dag!
Dagen började bättre än bäst med en uteritt i den underbara morgonsolen & gröna skogen.
Efter stallet bar det av in till jobbet. Jobbade i ett par oanvända skor som legat och väntat på värmen, orutinerat nog tog jag inte med mig några för ombyte... Fick så sjuuukt ont trots att det var ett par platta sandaler så på rasten haltade jag typ till Indiska, gick barfota i jakt på ett par skor!
Hittade en superbra lösning! Små söta blommiga espadrillos för 149:-
Underbart!
Sedan kunde jag jobba vidare några timmar utan att gå åt ;-)
När jag och Frida bommat igen på jobbet kunde vi inte undgå att inspireras av alla på uteserveringarna så vi smet in på Harrys för en mysig After Work-middag

Nu ska jag lägga mig raklång och se på Grey´s!
Hoppas ni haft en fin dag!
P & K


Onsdagen till ära, bytte jag mängd på grönsakerna & pommesen
Massa grönt & mindre av det goda ;-)


Gött nöjda!


Räddningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?