Seg.Trött.Mys.Luft.Landet.Djur.Film.

Den totalt fantasilöst och talanglöst utformade rubriken försöker sammanfatta min söndag!
Imorse kan ni ju gissa om jag var trött då jag skulle upp strax efter sju och fodra & släppa ut hästarna..
Det tog mej bara sisådär två timmar att vakna någorlunda! Men väl vaken och klar i stallet är det ju verkligen ingen vits att krypa ner och sova igen, för då försvinner ju heela dan!
Istället åkte jag med Elin ut till hennes stall i Laholm!
En riktig superidé helt klart!
Jag bara lallade omkring och myste med hundarna & hästarna, helt kravlöst och underbart!!
Efter några timmar började vi bli lite frusna så vi åkte hem till varsin varm dusch innan jag
cycklade bort till Elin & Mange där jag blev bjuden på fantastisk söndagsmiddag!
Efter maten blev det två filmer och mys i soffan :-)
GO söndag!!

Hoppas ni också haft de gött!
P & k




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?