Så gott som Sommarlov!

Idag var jag ju hos tandläkaren, de gick väl sådär om jag ska va ärlig...
Hade två hål vilket var skrämmande då jag inte haft ett enda hål förut!
Sen frågade hon mig om jag åt mycket godis, men jag svarade nej, inte så farligt!
När jag gick därifrån kände jag mej lite skyldig, undrar varför... ;-)
Fortsatte dagen med plugg hemma hos Elin som gick ruggigt bra! Vi är ett bra team
Elin,Catta och jag! Vi känner oss så gott som klara med vårt arbete, bara lite finputs kvar,
så nu minsann är det ju bannemej sommarlov!!
När vi knåpat ihop det mesta cyklade jag bort till skolan och mötte upp ett par killar från media-kommunikationsprogrammet som gjorde en liten intervju med mig till psykologiprogrammets hemsida, riktigt trevligt!
Jag åkte ut till P när vi var klara, myste och gick en promenad tillsammans i den lummiga skogen
där trädens blad är precis nyutslagna och doftar ljuvligt!
Jag gick i T-shirt och svettades, äntligen lite rätta sommarkänslor!
Nu är jag tillbaka hos Elin och vi har en underbar Lill-Lördagkväll!
Vi har suttit på balkongen hela kvällen, jag blev bjuden på underbar mat och nu har vi
svalkat oss med lite öl och rosé
Första riktiga sommarkvällen detta året?

Imorn har vi handledning på morgonen, sedan ska jag ha picknick-lunch med Frida om vädret tillåter, sedan jobb och till sist en löptur om allt går som det ska!

Ha en härlig kväll!
P &K

Soldyrkarna!


Ljummen sallad & kall öl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?