Park-premiär!

Idag har det varit en alldeles utomordentlig bra tisdag!
Den började med att jag hämtade ut den förra tentan med ett VG!!
Hade en föreläsning, iofs rätt så tråkig men okej..
Sedan cyklade vi upp till personalavdelningen på sjukhuset och vårt besök gick otroligt bra!
Vi fick superbra hjälp och insikt i hur de arbetar samt hur hela deras rekryteringsprocess ser ut,
utformandet av annonser, intervjuer m.m! Riktigt givande och kul! Så imorn ska tangenterna smattra vill jag lova!
Väl klara och nöjda blev det en liten mysig picknick med fralla i Norrekatts park på den ljuvligt gröna gräset!
Sedan cyklade jag förbi Din sko och fick lite ytterligare jobb-tider, så skönt!
Sedan åkte jag vidare ut till stallet där det blev T-shirt premiär på ridbanan i den underbara kvällssolen!
P gick toppen idag och efter träningspasset fick han en skön dusch!
Nu har jag lagat lax & ligger i soffan och ska ha en lugn kväll ikväll!

Imorn ska jag upp tidigt till tandläkaren och sedan vidare till Elin för att få klart arbetet!

Ha en skön kväll!
P & K


Härligt varm cykeltur




Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS till tentan! Vad duktig du är!!

2010-05-18 / 22:14:08     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Tess

Åh min duktiga pärla, vad skönt att tentan gick så bra! Vilka mysiga bilder du lagt upp från din och cattas park mys! Vill oxå vara med! Kyssssar

2010-05-19 / 15:03:14     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?