Oh Happy Friday!

Idag har varit en sån där dag då jag vaknat på underligt bra humör!
Glad & laddad begav jag mig till jobbet som idag visade sig från sin absolut bästa sida!
Kul jobb, mycket kunder, bra försäljning och lite nya modeller!
På vägen till & från jobbet var det minst sagt vackert!



Vid Nissan

Efter jobbet åkte jag ut till P för lite fix & mys!
Det var vilodag på schemat så vi passade på att beta lite gräs istället.


Myser!


Live! P blir skrämd av ett gäng duvor precis när vi har
fotografering.. ;-)

När jag var klar i stallet åkte jag hem till Linda, Daniel & Charlie för lite fredagsmys!
Jättehärligt! Daniel fixade hemmagjorda hamburgare, Hela lägenheten och trapphuset doftade
kanelbullar när jag kom, som Linda precis hade bakat! Underbart!
Vi har tryck i oss godsaker som chokladfondue & smågodis också så nu är jag galet mätt!

Hoppas ni haft en härligt fredag!
P & K





TACK för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Var jätte mysigt!! Puss!

2010-05-16 / 08:46:28     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?