Ny styrka!

Nu är jag precis hemkommen från en riktigt trevlig kväll med nya styrkanjobbet!
Vi har haft personalmöte & middag med bara en massa nytt, ny info, nytt schema och nytt folk!
Jag gillar nytt - aldrig fel!
Jag började på Nilson shoes när jag flyttade ner till Halmstad för snart 1,5 år sedan, och sedan
dess har hela personalstyrkan bytts ut. Föräldraledigheter, utlandsflytt och nya jobb har stått
för dörren för mina tidigare kollegor, så nu är det minst sagt nytt blod i butiken!
Vi kommer också att bli ett gött gäng!
Riktigt härliga damer!

Nu har jag hela magen fullproppad & kan minst sagt gå till sängs mätt
och belåten. Imorn väntar det en morgon i stallet följt av föreläsning och plugg!

Sussa gott!

Fel dag att inte bära sjal...

Frida & Nathalie


Malin & jag

Kommentarer
Postat av: catta

Så bra att du hade en bra avslutning på gårdagen! ses snart! puss o kram

2010-05-12 / 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?