Någon sorts Nostalgi

Idag har jag varit ute på Sörmons ridklubb och tittat på dressyrtävlingar
eller mest har jag tittat på hammrö-ekipage och välkända namn från min
egen tid på de värmländska banorna.
Men många har ersatts med andra hästar och ryttare som
jag inte känner igen, men det är ändå alltid lika kul att komma
ut på klubbarna, det är någon sorts nostalgi för mig!
Roligast av allt är det att träffa Britt & Anders som alltid är helt fantastiska!
Britt & William gjorde en bra insats på tävlingarna idag och fick åka hem med
en rosett! Grattis!
Nu sitter jag & pappa och fikar lite

Ha en skön lördag!


William, Britt & Anders i väntan på prisutdelning!


Prisutdelning! Marianne Westerberg, en gammal tränare
 vann klassen. Två Hammarö-ekipage var placerade,
Britt & William (såklart) &
Nina Lundin & Dextrous


Mys i stallet

Kommentarer
Postat av: eriana

vilka härliga bilder=)

2010-05-11 / 15:18:04     URL: http://eriana.blogg.se/
Postat av: Elin

TACK så mycket Eriana :-)

2010-05-11 / 23:48:24     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?