LyxLiv!

Idag har jag kännt mig som att jag lever något sorts lyxliv á la studentversion!
Jag har varit ledig från stallet idag för att söta Emelie har P torsdag & fredag, så började dagen med en härlig frukost där Elin kom och gjorde mig sällskap. Sedan blev det en härlig löprunda i det fina vädret innan jag spontant stack bort till bästa Ida! Elin var tvungen att lämna återbud till sin frisörtid, så jag fick hennes!!
Underbart härligt - så nu är jag fin i håret plus att jag haft en underbar stund hos Ida!
Väl färdig unnade jag mig lite smått & gott på stan (bilder kommer imorn)
Catta kom och gjorde mig sällskap med en glass i solen vid Nissan!
Hur härligt?
När klockan var sex traskade jag bort till Elin på turistbyrån, vi mötte upp Ida & begav oss till Trottobars terass-premiär! Gratis mat & dryck, härlig kvällssol, underbara vänner & en härlig kväll!
TACKAR!
Hoppas ni haft en fin torsdag!
P & K


Hälsade på Brudarna på jobbet under min lediga dag! Svårt att hålla
mig borta nu när vi är så bra med i tävlingarna!



Fick en ny fräsch favorit idag - Blodapelsin sorbet!


Fina & glada Catta!


Solig & härlig kväll på trottobars terass med Ida & Elin!





Kommentarer
Postat av: Bella

Jag saknar dig! Vill också va me <3

2010-05-28 / 23:03:31     URL: http://isabellatormena.blogg.se/
Postat av: Elin

KOM HEM!!! Saknar dej me!

2010-05-29 / 00:49:31     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?