Lördagkväll på Stan!

Lördagen gick undan gott folk!
Jobbet flöt på fint, sedan åkte jag ut till P och fick med mig sällskap i form av Frida, väldigt trevligt!
Direkt efter stallet for jag ut till Catta för middag med räkor innan vi skulle göra iordning oss för en
kväll på stan! Vid 22-tiden var vi på Mårtenson och "The perfect party" en jättetrevlig
fest/tillställning med gott vin, gott snacks och helt ootroligt fina priser i mängder!!
Dock vann jag ju inget själv... (inte alls bitter... ;-))
Från Mårten gick vi vidare till Morfars Och dansade järnet, mötte min bästa granne och lite annat gott &
Välkännt folk!
Vi slutade på Caféet innan det fick vara slut för natten!

En riktigt bra kväll!


Ebba, jag & Catta redo för kalajs!







Catta, Tim, Lotta & lite annat löst folk dansar loss på Morfars!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj oj vad det dansades... det får vi göra om! Vi har en hel sommar på oss bästa granne ;)



Kram Lotta

2010-05-21 / 16:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?