Herkules på nya äventyr!

Nu har jag precis kommit hem från några timmar i stallet, som var minst sagt händelserika!
Vår lille hotellgäst Herkules smet nämligen under tråden i hagen när ingen såg.
Alla hästarna blev väldigt livliga och pratglada, så de fick oss att förstå att något var på tok!
Shetlandsponny som han är hade han ju givetvis smugit iväg till det allra saftigaste gräset,
men om ni trodde att det är lättare att fånga en liten häst än en stor trodde ni fel ;-)
Slug och fräck som bara ponnies kan var levde han rövare och sprang under ett antal trådar och in till de andra hästarna, gissa om det vart livat!
Men på sitt lilla äventyr fann Herkules även kärleken...


Nyfunna vänner!

Efter att ha jagat ponny i närmare timmen så kunde jag återgå till min
lite mer lätthanterliga Panther!
Det blev ett bra & svettigt ridpass i paddocken.

Nu ska jag ha en fortsatt lugn dag!
Hoppas ni mår bra & njuter av dagen!
P & K


Panther

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha gud vilken söt mini-häst!!

Men kan tänka mig att P inte tyckte den var så söt va?! minihästar brukar ju inte vara hans favorit :)

2010-05-13 / 18:29:12     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?