Hemma-Mys!

Ikväll har jag verkligen njutit av en ledig kväll med mitt eget sällskap!
Efter stallet blev det en långdusch med peeling, fotfilning & hårinpackning.
Sedan noppande av ögonbryn & medan håret torkade lite i en turban rullade
jag egna köttbullar och stekte till middag. Ibland är sån där mat bara det bästa!
Köttbullar, potatis, sås & sylt - Mumma!
Nu har jag målat nagellack på både händer och fötter och myser nu ner mig totalt
och tar en tidig kväll!

Natti natt kära vänner!
P & K


Osaka på fötterna & Cairo på händerna


Peelad & återfuktad - NU kudden!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad gott!! Jag har också haft lite hemma SPA ikväll :)

2010-05-13 / 22:32:10     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?