Fina Fredag!

Imorse vaknade jag till härligt strålande sol, cyklade med solsken i blick till Elin för att sätta ihop redovisningen till veckan. Trallandes i lätta sommarkläder trillade jag in på Elins balkong där det bjöds på frallor!
Vi fixade klart redovisningsmaterialet och lagom tills jag skulle bege mej hemåt så vräkte det ner!!
Söta Elin lånade mej en ruggigt bra jacka & ett paraply så jag klarade mej fint!
Blev hemma i några timmar för fejja, gick till Maxi, damsög lite, köpte en ELLE och slängde mej på soffan!
Vid fyratiden åkte jag ut till stallet till P & Emelie för att hålla lite lektion, sedan tog vi oss en promenad i kvällssolen.

Nu är jag hemma igen & inväntar min bästa Alex för en mysig kväll!
Ha en härlig fredagkväll!
P & K


Emelie & Panther


Kvällen är räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?