Dagens små under!

Jag har haft en fantastisk ledig dag, en sådan dag då allt annat hinns med som inte hinns med annars!
Ni vet säkert vad jag menar, när man väl är ledig kan man komma på mer än någonsin att göra,
låta kreativiteten flöda lite!

Började dagen ute i stallet med världens bästa & finaste P
som var helt fantastisk att rida idag!
Ute i morgonsolen på banan!
Sedan kom Tommy & fixade P´s fötter & vi drack lite kaffe
och tjatade.
Sedan bytte jag kvickt om och åkte runt på lite
ärenden på Eurostop & Stenalyckan,
frukt, bröd, blomma, sadeltvål, färg, pensel, korg & jeansjacka
Sedan kom Catta och vi umgicks lite ärligt vardagligt, medan jag målade & tvättade.
Begav oss in till staden för en kvällsmacka & span.
Vid 19 plingade jag på hemma hos Linda och är nu precis hemkommen
från en jättetrevlig kväll med sjuksyrrorna, underbar fruktsallad med glass & Montazami!
Martina tipsade mig om att jag skulle använda kortison-nässpray mot min
förkylning & tänka sig att jag min lilla hypokondriker faktiskt hade en sådan
utskriven på recept sedan tidigare ;-)

TACK för en fin dag mina vänner!
P & K


Färdigtränade!


P får nya fina pjuks & putsade hovar - Medan Honolulu passar på att sova lite middag.


Härlig fruktsallad hos Linda!
De var himla fint med granatäpple i , det ska jag me ha
nästa gång!


Resultatet av dagens målning!
Min gamla älskade byrå har hängt med länge nu,så
jag tyckte den behövde en uppfräschning!


Närbild på ytan


Denna hittade jag på CityGross för
70:- den får agera tidningskorg tills vidare
då mina förra älskade korg tackade för
sig för ett par dagar sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?