Blomster & Bullerbyn

Idag har jag en ledig dag som jag startade med tvättstuga
& promenad på östra stranden.
Regnet strilade lite smått och luften var underbar att andas!
Träden blommar och allt börjar äntligen bli så där grönt & skönt!
Nu är tvätten precis klar och jag har avnjutit en lång frukost.
Nu ligger jag och myser i soffan till Barnen i Bullerbyn!
Det är barndomsminnen det! När jag var liten hade jag alla
avsnitt av "Alla vi barn i Bullerbyn" inspelade från TV1000 på en kassett,
som pappa fixat, det var nog ett smart drag!
Jag har sett det hur många gånger som helst
& det är lika bra varje gång!

Ha en härlig dag!
P & K


Körsbärsblommor!


Morgonpromenad på östra stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?