17:e maj!

Grattis Norge på den stora dagen! Tänka sig vad det firas i vårt grannland nu ni!
Min dag har varit betydligt lugnare, en skön förmiddagspromenix, plugg med
Catta & Elin och ett bra ridpass med P!
Stannade även förbi på Hööks och köpte äntligen nya mathinkar till P i förhoppningsvis
lite mer hållbar plast! Samt en ny dunk med B-vitamin till Putte.
På kvällen har min nya kollega Frida varit här på lite kvällsfika, supermysigt!
Vi har snackat "liv", sett på Victoria & Daniel & Hollywood fruarna - mycket trevligt!
Nu ser jag på Roast en sväng & ska snart bege mig till sängen!
Imorn är det skola som gäller och besök på sjukhusets personalavdelning,
sedan en härlig eftermiddag i stallet!

Sweet dreams!


Mina härliga plugg-kollegor! Elin är igentäppt till tusen & tycker sig ha svullna ögon ;-)


Nya fina hinkar & P´s favorit B-vitaminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?