What a beautiful day!

Idag har solens sken gjort en annars tråkig måndag otroligt vacker! Jag har varit flitig och jobbat bra med plugget idag, så efter lunch var det bestämt! Promenad vid havet ute hos Catta i Söndrum :-) Energin kom som en väntad present från solen då vi satte oss på en träbit vid havet och filosoferade lite.. Sedan pluggades det lite till och sedan bar det vidare till stallet! Väl i stallet möts jag av ett smärre bombnedslag, Ferrari hade minst sagt gått lös under natten. Gått lös och gått lös om ni förstår vad jag menar!? P är ju granne med Ferrari i stallet så, så gott som all Panthers mat var uppäten, alla hans morötter också och alla foderhinkar spruckna och trasiga! Men som sagt Ferrari kom inte till skada och tur var väl det, han verkar trots all mat må fint, bara en jäkla massa energi som han absolut inte behöver! Jag & P red sedan ett lyckat pass i ridhuset med fokus på förvänd galopp och mycket skolor, superfin idag! 
Nu har Björn precis varit här och vi har gått igenom lite plugg för att se om vi är på samma spår och det verkade lovande!

Nu blir det sängen för min del! Sov gott allihopa, vi hörs imorn!
P & K

Bilder från en härlig dag!




Kommentarer
Postat av: Linda

Såg grymt härligt ut på stranden!

2010-03-15 / 22:41:54     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?